آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها878
تعداد مقالات7,216
تعداد مشاهده مقاله11,660,767
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,169,136
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. (1399). نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران). جلوه هنر, 7(2), 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
ابوالفضل خسروی; احد رنجبر. "نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. (1399). 'نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)', جلوه هنر, 7(2), pp. 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران). جلوه هنر, 1399; 7(2): 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب