آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها889
تعداد مقالات7,326
تعداد مشاهده مقاله11,765,688
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,261,219
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 7(3), 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
عیسی فهیم; مجتبی پورسلیمی; علی حسین زاده; محمد قاسمی نامقی. "طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی". جلوه هنر, 7, 3, 1399, 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). 'طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی', جلوه هنر, 7(3), pp. 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 1399; 7(3): 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب