آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها878
تعداد مقالات7,216
تعداد مشاهده مقاله11,660,806
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,169,160
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی, اصغر, فرهادی, الناز. (1399). بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم). جلوه هنر, 7(4), 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565
سید حمید خداداد حسینی; اصغر مشبکی; الناز فرهادی. "بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی, اصغر, فرهادی, الناز. (1399). 'بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)', جلوه هنر, 7(4), pp. 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی, اصغر, فرهادی, الناز. بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم). جلوه هنر, 1399; 7(4): 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب