آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها878
تعداد مقالات7,216
تعداد مشاهده مقاله11,661,533
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,169,845
ایدی, محمد, شیری, اردشیر, مامی, شکوفه. (1399). فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه. جلوه هنر, 7(4), 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091
محمد ایدی; اردشیر شیری; شکوفه مامی. "فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091
ایدی, محمد, شیری, اردشیر, مامی, شکوفه. (1399). 'فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه', جلوه هنر, 7(4), pp. 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091
ایدی, محمد, شیری, اردشیر, مامی, شکوفه. فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه. جلوه هنر, 1399; 7(4): 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب