آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,126
تعداد مشاهده مقاله11,457,701
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,984,617
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. (1402). تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی. جلوه هنر, 10(2), 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
سید مهدی موسوی مطلق; حجت طاهری گودرزی. "تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی". جلوه هنر, 10, 2, 1402, 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. (1402). 'تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی', جلوه هنر, 10(2), pp. 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی. جلوه هنر, 1402; 10(2): 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب