آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها897
تعداد مقالات7,386
تعداد مشاهده مقاله11,833,718
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,329,729
بهمنی, احمد, یزدانی, ناصر. (1400). تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان. جلوه هنر, 8(2), 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144
احمد بهمنی; ناصر یزدانی. "تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144
بهمنی, احمد, یزدانی, ناصر. (1400). 'تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان', جلوه هنر, 8(2), pp. 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144
بهمنی, احمد, یزدانی, ناصر. تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان. جلوه هنر, 1400; 8(2): 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب