آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها833
تعداد مقالات6,874
تعداد مشاهده مقاله10,824,235
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,733,932
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. (1400). اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی. جلوه هنر, 8(2), 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
محمدرحیم اسفیدانی; علی یوسفی. "اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. (1400). 'اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی', جلوه هنر, 8(2), pp. 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی. جلوه هنر, 1400; 8(2): 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب