آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها908
تعداد مقالات7,478
تعداد مشاهده مقاله12,082,123
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,548,351
محمدحسینی, زهرا, اسماعیل پور, مجید, بحرینی‌زاد, منیژه. (1401). سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ. جلوه هنر, 9(1), 13-54. doi: 10.22051/bmr.2022.35566.2129
زهرا محمدحسینی; مجید اسماعیل پور; منیژه بحرینی‌زاد. "سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ". جلوه هنر, 9, 1, 1401, 13-54. doi: 10.22051/bmr.2022.35566.2129
محمدحسینی, زهرا, اسماعیل پور, مجید, بحرینی‌زاد, منیژه. (1401). 'سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ', جلوه هنر, 9(1), pp. 13-54. doi: 10.22051/bmr.2022.35566.2129
محمدحسینی, زهرا, اسماعیل پور, مجید, بحرینی‌زاد, منیژه. سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ. جلوه هنر, 1401; 9(1): 13-54. doi: 10.22051/bmr.2022.35566.2129


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب