دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,937
تعداد مشاهده مقاله13,430,944
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,548,727
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, آقامولایی, فاطمه. (1401). نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده. جلوه هنر, 9(1), 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162
سهیلا خدامی; حسین نوروزی; فاطمه آقامولایی. "نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده". جلوه هنر, 9, 1, 1401, 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, آقامولایی, فاطمه. (1401). 'نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده', جلوه هنر, 9(1), pp. 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, آقامولایی, فاطمه. نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده. جلوه هنر, 1401; 9(1): 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب