آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,119
تعداد مشاهده مقاله11,425,256
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,972,471
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, 9(2), 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
داود فیض; سیما علی پور; مریم اصغری نجیب. "واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). 'واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی', جلوه هنر, 9(2), pp. 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, 1401; 9(2): 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب