آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها835
تعداد مقالات6,878
تعداد مشاهده مقاله10,831,797
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,742,221
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, 9(2), 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
داود فیض; سیما علی پور; مریم اصغری نجیب. "واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). 'واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی', جلوه هنر, 9(2), pp. 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, 1401; 9(2): 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب