آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها833
تعداد مقالات6,874
تعداد مشاهده مقاله10,823,055
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,732,601
صدیقی کراده, سارا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. (1401). ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران). جلوه هنر, 9(2), 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296
سارا صدیقی کراده; ابوالقاسم ابراهیمی; علیرضا امینی. "ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296
صدیقی کراده, سارا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. (1401). 'ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)', جلوه هنر, 9(2), pp. 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296
صدیقی کراده, سارا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران). جلوه هنر, 1401; 9(2): 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب