آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها889
تعداد مقالات7,326
تعداد مشاهده مقاله11,763,885
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,259,170
صدیقی کراده, سارا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. (1401). ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران). جلوه هنر, 9(2), 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296
سارا صدیقی کراده; ابوالقاسم ابراهیمی; علیرضا امینی. "ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296
صدیقی کراده, سارا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. (1401). 'ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)', جلوه هنر, 9(2), pp. 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296
صدیقی کراده, سارا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران). جلوه هنر, 1401; 9(2): 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب