دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,621,279
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,497
خیری, بهرام, صفری سنجانی, ضحی, نعمتی زاده, سینا. (1402). طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک). جلوه هنر, 10(4), 241-276. doi: 10.22051/bmr.2022.39318.2313
بهرام خیری; ضحی صفری سنجانی; سینا نعمتی زاده. "طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک)". جلوه هنر, 10, 4, 1402, 241-276. doi: 10.22051/bmr.2022.39318.2313
خیری, بهرام, صفری سنجانی, ضحی, نعمتی زاده, سینا. (1402). 'طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک)', جلوه هنر, 10(4), pp. 241-276. doi: 10.22051/bmr.2022.39318.2313
خیری, بهرام, صفری سنجانی, ضحی, نعمتی زاده, سینا. طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک). جلوه هنر, 1402; 10(4): 241-276. doi: 10.22051/bmr.2022.39318.2313


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب