آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها878
تعداد مقالات7,216
تعداد مشاهده مقاله11,661,626
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,169,898
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. (1402). اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
سهیلا خدامی; بهاره اصانلو; فاطمه صفری کلاچائی. "اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری". جلوه هنر, , , 1402, -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. (1402). 'اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری. جلوه هنر, 1402; (): -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب