آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها897
تعداد مقالات7,386
تعداد مشاهده مقاله11,835,422
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,331,948
محمدی نسب, مهدی, احمدی, محدثه. (1402). نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین. جلوه هنر, 10(3), 133-174. doi: 10.22051/bmr.2023.42300.2410
مهدی محمدی نسب; محدثه احمدی. "نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین". جلوه هنر, 10, 3, 1402, 133-174. doi: 10.22051/bmr.2023.42300.2410
محمدی نسب, مهدی, احمدی, محدثه. (1402). 'نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین', جلوه هنر, 10(3), pp. 133-174. doi: 10.22051/bmr.2023.42300.2410
محمدی نسب, مهدی, احمدی, محدثه. نگاشت نقشه ذهنی مصرف‎کنندگان ایرانی نسبت به برند مبدأ کشور چین. جلوه هنر, 1402; 10(3): 133-174. doi: 10.22051/bmr.2023.42300.2410


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب