آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها878
تعداد مقالات7,216
تعداد مشاهده مقاله11,661,682
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,169,951
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. (1402). Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee. جلوه هنر, 4(1), 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Mahmoud Ashkani; Shahram Nazari; Rasool Norouzi Seyed Hossini. "Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee". جلوه هنر, 4, 1, 1402, 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. (1402). 'Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee', جلوه هنر, 4(1), pp. 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085
Ashkani, Mahmoud, Nazari, Shahram, Norouzi Seyed Hossini, Rasool. Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee. جلوه هنر, 1402; 4(1): 13-29. doi: 10.22051/sbj.2023.43257.1085


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب