آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها878
تعداد مقالات7,216
تعداد مشاهده مقاله11,661,483
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,169,804
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. (1402). تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی. جلوه هنر, 10(4), 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
حسین فریدنیا; علی صابری; محمد حسین قربانی. "تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی". جلوه هنر, 10, 4, 1402, 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. (1402). 'تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی', جلوه هنر, 10(4), pp. 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی. جلوه هنر, 1402; 10(4): 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب