آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها899
تعداد مقالات7,400
تعداد مشاهده مقاله11,855,813
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,353,579
اولادقره گوز, زهرا, فاریابی, محمد, فاطمی, فرزانه. (1403). عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری. جلوه هنر, 11(1), -. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436
زهرا اولادقره گوز; محمد فاریابی; فرزانه فاطمی. "عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری". جلوه هنر, 11, 1, 1403, -. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436
اولادقره گوز, زهرا, فاریابی, محمد, فاطمی, فرزانه. (1403). 'عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری', جلوه هنر, 11(1), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436
اولادقره گوز, زهرا, فاریابی, محمد, فاطمی, فرزانه. عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری. جلوه هنر, 1403; 11(1): -. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب