دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,621,244
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,490

1.

تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی

صفحه 13-66
منیژه حقیقی نسب؛ پیوند میرزائیان خمسه؛ مرضیه سلطانی تاج آبادی

2.

کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند

صفحه 67-124
فرشاد صادقیانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید؛ مریم اسماعیلی نسب

3.

طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب

صفحه 125-160
محمد صالح ترکستانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ کبری بخشی زاده برج؛ پدرام جاهدی

4.

تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی

صفحه 161-192
حسین فریدنیا؛ علی صابری؛ محمد حسین قربانی

5.

نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل

صفحه 193-240
مرضیه دهقانی زاده؛ پیمان اکبری؛ الهه نجفی دورکی

6.

طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک)

صفحه 241-276
بهرام خیری؛ ضحی صفری سنجانی؛ سینا نعمتی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب