دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,621,254
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,493

1.

ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 13-62
معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ علی اصغری صارم

2.

بررسی تاثیر خود رهبری و هویت نقش بر رفتار شهروندی برند با تاکید بر دانش، تعهد و اعتماد برند در صنعت هتلداری

صفحه 63-114
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ محمدرضا سروریان؛ مهدیه رفوگرزاده

3.

آسیب شناسی احیای برندهای قدیمی با رویکرد گراندد تئوری

صفحه 115-148
نسترن احقاقی؛ سجاد نقدی؛ علیرضا فضل زاده؛ وحید احمدیان

4.

شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی

صفحه 149-190
سیما علی پور؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عظیم اله زارعی

5.

طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM

صفحه 191-230
علی شریعت نژاد؛ الهه منیشداوی؛ سیده مریم موسوی زاده

6.

طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو

صفحه 231-268
مهسا کربلایی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب