آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها931
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,491,826
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,294

1.

تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجی‌گری ارزش ویژه برند

صفحه 13-44
احمد روستا؛ مرتضی اکبرزاده؛ سمیه زنگیان

2.

تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند

صفحه 45-68
مجید محمدشفیعی؛ یزدان رحمت بادی

3.

تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد)

صفحه 69-96
حسین امینی کسبی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ محمد علی شاه حسینی

4.

تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی

صفحه 97-124
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی

5.

بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند

صفحه 97-124
عطاالله هرندی

6.

ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران

صفحه 147-176
فرزانه اورک؛ محمدعلی بابایی زکلیکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب