دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,622,419
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,902

1.

تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا

صفحه 15-44
منیژه حقیقی نسب؛ نگین سنگری؛ زهرا امامعلی پور؛ سامیه خسروی

2.

تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب

صفحه 45-68
بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه آبادی؛ مسعود رکاب

3.

پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند

صفحه 69-118
سید علی فارغ؛ یاسمن حاجیان فروشانی

4.

طراحی مدل مفهومی خونسردی برند

صفحه 119-150
محمد باشکوه؛ اکرم احمدی

5.

نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)

صفحه 151-182
ابوالفضل خسروی؛ احد رنجبر

6.

بررسی برخی از پسایندهای اجتماع برند و تأثیر آن بر وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: خدمات اینترنت 2020 استان اصفهان)

صفحه 183-230
محمد غفاری؛ حسین شایسته


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب