دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,975
تعداد مشاهده مقاله6,926,599
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,915,151
باردل, محمد, محمودی, فیروز. (1399). مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی. جلوه هنر, 16(1), -. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214
محمد باردل; فیروز محمودی. "مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی". جلوه هنر, 16, 1, 1399, -. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214
باردل, محمد, محمودی, فیروز. (1399). 'مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی', جلوه هنر, 16(1), pp. -. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214
باردل, محمد, محمودی, فیروز. مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی. جلوه هنر, 1399; 16(1): -. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.