آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها915
تعداد مقالات7,509
تعداد مشاهده مقاله12,182,860
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,618,581
باردل, محمد, محمودی, فیروز. (1399). مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی. جلوه هنر, 16(1), 153-168. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214
محمد باردل; فیروز محمودی. "مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی". جلوه هنر, 16, 1, 1399, 153-168. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214
باردل, محمد, محمودی, فیروز. (1399). 'مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی', جلوه هنر, 16(1), pp. 153-168. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214
باردل, محمد, محمودی, فیروز. مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی. جلوه هنر, 1399; 16(1): 153-168. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب