آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها687
تعداد مقالات5,704
تعداد مشاهده مقاله8,092,083
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,577,625
باردل, محمد, محمودی, فیروز. (1399). مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی. جلوه هنر, 16(1), 153-168. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214
محمد باردل; فیروز محمودی. "مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی". جلوه هنر, 16, 1, 1399, 153-168. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214
باردل, محمد, محمودی, فیروز. (1399). 'مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی', جلوه هنر, 16(1), pp. 153-168. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214
باردل, محمد, محمودی, فیروز. مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی. جلوه هنر, 1399; 16(1): 153-168. doi: 10.22051/jontoe.2020.20362.2214


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.