دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها935
تعداد مقالات7,692
تعداد مشاهده مقاله12,569,685
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,939,683
سیف اللهی, ناصر, رحیمی کلور, حسین, شیرنژادمغانلو, مصطفی. (1399). تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری. جلوه هنر, 7(1), 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026
ناصر سیف اللهی; حسین رحیمی کلور; مصطفی شیرنژادمغانلو. "تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری". جلوه هنر, 7, 1, 1399, 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026
سیف اللهی, ناصر, رحیمی کلور, حسین, شیرنژادمغانلو, مصطفی. (1399). 'تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری', جلوه هنر, 7(1), pp. 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026
سیف اللهی, ناصر, رحیمی کلور, حسین, شیرنژادمغانلو, مصطفی. تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری. جلوه هنر, 1399; 7(1): 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب