آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,954
تعداد مشاهده مقاله8,736,619
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,847,422
رحیمی کلور, حسین, دهقانی قهنویه, عادله. (1400). تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی. جلوه هنر, 8(3), 230-199. doi: 10.22051/bmr.2021.36486.2164
حسین رحیمی کلور; عادله دهقانی قهنویه. "تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی". جلوه هنر, 8, 3, 1400, 230-199. doi: 10.22051/bmr.2021.36486.2164
رحیمی کلور, حسین, دهقانی قهنویه, عادله. (1400). 'تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی', جلوه هنر, 8(3), pp. 230-199. doi: 10.22051/bmr.2021.36486.2164
رحیمی کلور, حسین, دهقانی قهنویه, عادله. تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی. جلوه هنر, 1400; 8(3): 230-199. doi: 10.22051/bmr.2021.36486.2164


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.