آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها924
تعداد مقالات7,621
تعداد مشاهده مقاله12,424,300
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,843,866

1.

تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد

صفحه 44-15
محمد نورانی کوتنایی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ مجید محمدشفیعی

2.

طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد

صفحه 84-45
محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی

3.

تأثیر شاخص نهادی ریسک بر برند ملی در کشورهای منتخب

صفحه 114-85
ابوالفضل شاه آبادی؛ علی مرادی؛ سیدمحمود حسینی منزه

4.

تأثیر دارایی‏ها و قابلیت‏های هوش کسب‏وکار بر خلق ارزش کسب‏وکار (موردمطالعه: شرکت‏های نرم‏افزاری دانش‏بنیان شهر تهران)

صفحه 146-115
حسن رنگریز؛ فرحناز علی دوست؛ معصومه زیب ارزانی

5.

شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی

صفحه 198-147
سارا حمیدی؛ کریم حمدی؛ محمدحسن بهزادی

6.

تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی

صفحه 230-199
حسین رحیمی کلور؛ عادله دهقانی قهنویه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب