دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,004,379
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,219,740
بهمنی, احمد, یزدانی, ناصر. (1400). تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان. جلوه هنر, 8(2), 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144
احمد بهمنی; ناصر یزدانی. "تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144
بهمنی, احمد, یزدانی, ناصر. (1400). 'تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان', جلوه هنر, 8(2), pp. 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144
بهمنی, احمد, یزدانی, ناصر. تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان. جلوه هنر, 1400; 8(2): 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب