دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,005,455
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,220,980

1.

بررسی مقایسه‌ای محتوای کتاب‌های درسی دوره ابتدایی با مجله‌های فارسی کودکان در میزان پرداخت به نمادهای ایرانی

صفحه 9-34
سمانه غلامی؛ رویا برادر؛ رویا برادر

2.

پیشنهاد چارچوبی برای ارزشیابی برنامه درسی فلسفه برای کودکان

صفحه 35-58
یحیی قائدی؛ مریم دیبا واجاری

3.

توانایی‌های شناختی و ویژگی‌های شخصیتی به عنوان پیش‌بینی کننده تفکر انتقادی

صفحه 59-76
رحیم بدری گرگری

4.

تحلیل الگوی ساختاری رابطه بین سبک‌های مقابله و اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان

صفحه 77-93
فیروزه سپهریان؛ مهدی حسین زاده

5.

رابطه سپاسگزاری با سبک‌های مقابله‌ای دانشجویان دانشگاه‌های تهران

صفحه 95-113
ابوالقاسم مهری‌نژاد؛ منور یزدی؛ مریم کشاورز سرقین

6.

نقش نگرش تفکر انتقادی و شیوه‏های شناختی و کاوشگری در پیش‏بینی پیشرفت تحصیلی

صفحه 115-138
حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ ستاره موسوی؛ فاطمه علی بخشی

7.

پیش‌بینی مؤلفه های رفتار شهروندی سازمانی دبیران بر اساس ویژگی‌های رهبری خدمتگزار مدیران در مدارس متوسطه شهر نقده

صفحه 139-160
حسن قلاوندی؛ وحید سلطانزاده؛ علی‌رضا امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب