تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 951 |
تعداد مقالات | 7,816 |
تعداد مشاهده مقاله | 13,005,455 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 9,220,980 |
1. | بررسی مقایسهای محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی با مجلههای فارسی کودکان در میزان پرداخت به نمادهای ایرانی | |
صفحه 9-34 | ||
سمانه غلامی؛ رویا برادر؛ رویا برادر | ||
2. | پیشنهاد چارچوبی برای ارزشیابی برنامه درسی فلسفه برای کودکان | |
صفحه 35-58 | ||
یحیی قائدی؛ مریم دیبا واجاری | ||
3. | تواناییهای شناختی و ویژگیهای شخصیتی به عنوان پیشبینی کننده تفکر انتقادی | |
صفحه 59-76 | ||
رحیم بدری گرگری | ||
4. | تحلیل الگوی ساختاری رابطه بین سبکهای مقابله و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان | |
صفحه 77-93 | ||
فیروزه سپهریان؛ مهدی حسین زاده | ||
5. | رابطه سپاسگزاری با سبکهای مقابلهای دانشجویان دانشگاههای تهران | |
صفحه 95-113 | ||
ابوالقاسم مهرینژاد؛ منور یزدی؛ مریم کشاورز سرقین | ||
6. | نقش نگرش تفکر انتقادی و شیوههای شناختی و کاوشگری در پیشبینی پیشرفت تحصیلی | |
صفحه 115-138 | ||
حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ ستاره موسوی؛ فاطمه علی بخشی | ||
7. | پیشبینی مؤلفه های رفتار شهروندی سازمانی دبیران بر اساس ویژگیهای رهبری خدمتگزار مدیران در مدارس متوسطه شهر نقده | |
صفحه 139-160 | ||
حسن قلاوندی؛ وحید سلطانزاده؛ علیرضا امیری | ||