آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,489
تعداد مشاهده مقاله12,105,010
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,563,907
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 3(1), 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
حبیب اله سالارزهی; مسلم مبارکی; عبدالباسط مرادزاده. "نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). 'نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت', جلوه هنر, 3(1), pp. 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 1395; 3(1): 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب