دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,708
تعداد مشاهده مقاله12,650,964
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,008,773
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 3(1), 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
حبیب اله سالارزهی; مسلم مبارکی; عبدالباسط مرادزاده. "نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). 'نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت', جلوه هنر, 3(1), pp. 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 1395; 3(1): 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب